annaohlen

inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

Kategori: Klok som en bok

Igår vart de grillning på norraberget med gött sällskap! man fick en liten adrenalinkick av att smita ut^^ men sen vart de inte så bra när jag kom hem och mamma kom på att jag hade vart ute x) men jag tycker ändå att de tog de på att bra sätt! :) haha men de va skoj :D  

nu på morgonen har jag ställt om alla klockor i heeela huset...insåg att det var fler än man visste om x) dessutom har jag lagat mat(OMFG) det hände inte ofta ;) men kände för det idag :D och jag har pluggat och pluggat och nu pluggar jag lite mer...oj vilken bra dag detta har varit måste jag säga! Snart ska malin och jag ut och springa (tappa hakan gott folk, japp jag ska träna) haha det hände inte heller ofta :O oj blir nästan förbvånad själv ;)


<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: